
Slavomír Kollert
4.9.2019 1:28
4.9.2019 1:28
Délka čtení: 2 minuty
Kam hlásit chyby a nápady?
Vždy se může stát, že se objeví nějaká chybička (bug), která může být i nepříjemné povahy. Napište mi a rád vše opravím. :)
Kam ale psát?
Existuje hned několik možností, jak mi napsat.
- Nejlepší způsob: na e-mail (info@kollertslavomir.cz)
- Moderní způsob: na Facebook (https://www.facebook.com/kollertslavomir.cz)
- SMSkou - nevolejte prosím, nejsem u mobilu nonstop. SMS mi přijde a mohu problém řešit. Pokud by Vám operátor hlásil, že volané číslo neexistuje, existuje. Mám takovou výjimku (chyba u operátora mých služeb), že v případě nedostupnosti nehlásí standardní hlášku o nedostupnosti, ale rovnou, že neexistuji.
Osobně preferuji e-mailovou komunikaci. Mám zde hezky řazené požadavky klientů, které mohu postupně řešit. Pokud bych měl část tam, tam a tam, za chvíli se v tom ztratím a je možné, že váš požadavek ani nevyřeším.
Co napsat?
Nezapomeňte vyplnit předmět zprávy a nějaký srozumitelný text. V případě, že něco opomenete, může si server myslet, že se jedná o spam a e-mail zahodí.
- Do předmětu zprávy uveďte: Chyba a název webu
- Do těla textu popište co vám nefunguje, kam jste klikli, na které adrese se to vyskytuje (nejlépe zkopírovat URL z prohlížeče), popřípadě vaše očekávané řešení případu. V případě nahlášení chyby ve stylu "Nefunguje to", nevím co nefunguje a případem se dále zabývat nebudu.
- Nejlepší by bylo do e-mailu přidat i několik screenů, abych rovnou viděl, kde je problém.
E-mailem se budu zabývat co nejrychleji to jen půjde. 99 % případů vyřeším ještě tentýž den, někdy je ovšem možné, že nebudu u PC (např. o víkendech) a řešit potíže mohu až od neděle ve večerních hodinách.